onsdag 5 oktober 2011

SNYGG ENKEL MODERN TRAPPA

Bild studio karin

Det har hopat sig en del uppdrag nu, och det är så trevligt att ni är så många som hör av er och behöver inredningsarkitekt. Det är trappor, möbleringsplaner, fasadändringar och lite allt möjligt på agendan just nu. En mammaledig inredningsarkitekt som jag som får lite extra skojsiga saker att pyssla med när bebben sover :) Just nu ska jag ta tag i en trappa till ett loft, en modern trappa som skall följa husets nybyggda moderna arkitektur i övrigt. Det blir en rak trappa med sidstycken, sk vang, och ett räcke som måste matcha befintligt räcke på loftet. Jag har letat bild en stund på nätet, och hittade ingen som var rätt att visa kund... Men så kom jag på att trappan jag ritat till vårt hus i alperna ser ut som kunden vill ha! Så jag lägger in en bild så kan de/ ni se (och vill ni kika på hela hallen och trappen i alperna kika här). Ett stycke rak modern trappa i snygg enkel design. Varsego'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar