onsdag 14 mars 2012

HITTAR EN NY TVÅLFAVORIT


Ibland är det ju de små små detaljerna som får hjärtat att hoppa till en extra gång. Får en att känna så där barnsligt åååååå såååå fint. När jag var i vårt lilla centrum här i Saltsjöbaden häromdagen upptäckte jag en ny liten favorit inne i en butik där. Ett väldans trevligt märke med vackra tvålpumpar och doftljus. Som jag gillar. Som alla gillar. Doftar gott, är fint att titta på. Whats not to like? Bara presentboxen hade gjort mig glad :)


Själv tänkte jag slå till på ovan, grafiskt snyggt presenterat och yttepyttelite rosa... :) Märket är elegant brittiskt så det förslår; Heyland & Whittle heter det. (Märket har dessutom vunnit Gift of the Year Award 2012 i Storbritannien) så det ser vi troligen mer av.

Snygga ljus, och små vackra organiska tvålar. Gå-bort-presenter. Eller ge-till-din-söta-vän-bara-för-att-du-har-lust-presenter. Säkert många middagsvärdar i krokarna som får dessa godingar? Själv skulle jag som sagt bli nöjd bara med presentboxen :)


Bilder Heyland & Whittle

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Jag var inne i vår lokala blomsterbutik (som dessutom har lite inredningsdetaljer, kläder etc) och vad hittade jag om inte tvålar etc från detta märke! Två tvålar fick följa med mig hem! Mvh Linda

    SvaraRadera
  2. Vad kul, grattis till ditt fynd :)

    SvaraRadera