lördag 17 mars 2012

MITT BÄSTA LÖRDAGSTIPS



Något av det godaste lördagsgodis som finns bekantade jag mig med första gången på denna julmarknad. Glatt överraskade droppade hakorna till bordskanten när vi provade dessa godingar hemma i soffan. Jisses så gott! Det blev gå-bort-presenter i långa rader av den nya bekantskapen. Vi äter det fortfarande så ofta vi kan. Vackert förpackat är ju något jag brinner för, jag tror att vi njuter av alla sinnen samtidigt. Jag njuter framförallt vädligt ofta genom ögonen, så klart :) Så idag är mitt bästa lördagsgodis tips till dig dessa kolor. Duka med vackra fat och bästa porslinet även då ni "bara är familjen" och unna er en riktig stund med guldkant. Vi tog kola med havssalt, delikat! Och ekologiskt smör, grädde och socker mmmmm. Såg på hemsidan att snart öppnar Pärlans en webbutik så att alla kan få hem en ask lördagsgott :) Fin - och söt - lördag på er vänner!





PS Innan webbutiken kommer igång kan man beställa via att skicka dem ett mail :)


Bilder Pärlans


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar