onsdag 28 mars 2012

OM JAG SKULLE INREDA MITT DRÖMHEM...



.....så skulle det vara mycket vitt, och sköna materialval som massiva trägolv, sten (bordsskivor, och i kök), läder, grått och duttar med rosa. Som jag har men ännu mycket snyggare. Tänk vad skönt att få flytta och börja om! Jag har bott här i fem år och det känns som om det är tid att dra vidare. Att det har blivit för trångt gör ju sitt till också. För framtida flytt lägger jag in ett helt fantastiskt vackert hem som inspiration. Japp, japp, så här skulle det va'!




De där fönstrena, de skulle gärna få flytta hem till mig också. Trebent stol funkar inte med småbarnen dock, de skulle garanterat vurpa den :/



Stort klumpigt bord har jag redan, och Eames har jag redan. Men med träunderrede. Då fattas bara det fantastiska fönstret och vad som ser ut att vara en slottsparksutsikt...




Det var en dos "I wish". Sen önskar jag lite sol och varmt också, inte regn och kallt som det blev nu. Ha det bäst kära ni!


Bilder Line Klein

1 kommentar: