måndag 6 maj 2013

PÅ GENOMFART I GAMLA STAN



Rivstart in i ny vecka, här kommer en liten pausbild med något jag såg idag då jag var på väg till ett kontor för att kika på ett störtskönt svenskt varumärke. Återkommer med det i morgon när jag hunnit gå igenom bilderna. Så, nu bara lite bilder på vad jag såg när jag kilade över Gamla Stans gator idag; en mycket välpolerad Darth Vader (eller var det högvakten?).





Och som jag älskar finputsade hästar i skinande träns! Ah! Smällde av så många bilder med kameran, lägger upp denna här så kanske jag kommer ihåg att framkalla någon av bilderna och kanske t o m ha i stor glasad ram i min blivande tavelvägg framöver. Har ni också för många bilder bara i datorn som aldrig får se dagens ljus? Det var måndaspausbilder det, arbete overload här i kulisserna...



Bild studio karin




2 kommentarer:

  1. Åh, hästen närmast i bild är "min" gamla unghäst Salut, så himla kul att se honom här! :)
    Tack för att du delade med dig av en fin bild på honom, och tack för en härlig blogg!

    SvaraRadera
  2. Åh va är det sant!!! Jag är själv en hästtjej i blodet, har alltid varit. Så jag förstår att det var kul att se honom, vad roligt att du såg honom här :)))

    SvaraRadera