tisdag 31 maj 2016

PÅ INSPEKTION AV ETT MODERNT BADRUM BY STUDIO KARIN



Hej! Jag är ledsen att det är glest mellan inläggen nu, den här tiden på året håller ju ganska trångt i kalendern med inbokningar för skolevenemang, dagisditon, barnens idrottsaktiviteter (en underdrift att säga att jag är "engagerad"....) och så skall man inte minst hinna med jobbet och alla fina uppdrag också! Jag hade den stora lyckan att förra veckan få återse en kund, boende i funkishus, vars badrum jag ritade för över ett år sedan. Och nu fick jag se det färdiga resultatet! Det var fantastiskt fint, och jag är ledsen att jag inte alltid släpar med mig stora kameran på kundmöten. Ni får hålla tillgodo med ett snapshot från en vinglig smartphone. Stenväggen är utförd inte i klinker som synes, utan är i hela stenskivor och den låter ana sin enorma elegans och pondus fotokvaliteten till trots. Modernt badrum i funkishus alltså, med en inneboende dam med oklanderlig smak och sinne för att gå utanför den vanliga designboxen.



Bild studio karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar