tisdag 5 september 2017

MODERNA TAKKRONOR



Hej tisdag! Idag är det modern chandelier love i huvudet. Jag får alltid, alltid belysnings-hang ups så här års. Det är ju så klart för att det ljusa sommarhalvåret är på väg att tona bort, och mörkret kryper inåt rummet från hörnen redan runt middagstid. Och matbordet som har klarat sig finfint utan takkrona ytterligare ett par månader... ja, behöver ju den där kronan någon gång. Idag inspireras jag av fantastiska takkronor från New York baserade Roll and Hill. Och liksom Apparatus, som kommer från samma stad, så är det dyrt, exklusivt och väldigt handgjort kvalitativt. Pris därefter... Men att inspireras är gratis så här kommer inspobilder idag! 




Modo Chandelier (den undre) har jag haft på önskelistan länge, men att skeppa en armatur över Atlanten till det priset tar lite ansats både i ork och investering måste jag erkänna. Så Modo Chandelier förblir nog bara en målvision.








Finfina takkronor. Och med dessa på näthinnan önskar jag er en fantastisk septemberdag i solen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar